Realizacje

Studio Dioda/EKRAN LED

PROJEKT: OSE

  • NAZWA PROJEKTU Kongres Ogólnopolskiej sieci Edukacyjnej, skierowany do branży edukacyjnej, głównie do dyrektorów, nauczycieli i TRS.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Wydarzenie tłumaczone na język migowy z podziałem na 3 ścieżki. Dobrana platforma umożliwiała interakcje z uczestnikami poprzez ankiety, chat i quizy, a na zakończenie pobranie certyfikatu uczestnictwa.
  • OPIS REALIZACJI Wydarzenie realizowane w dużym studio z ekranem diodowym (ekran LED) z wykorzystaniem 3 kamer oraz ramienia kamerowego, dodatkowo 2 studia mniejsze przeznaczone na ścieżki tematyczne

PROJEKT: WOMEN IN TECH

  • NAZWA PROJEKTU Perspektywy Women in Tech Spektakularne spotkanie online gości specjalnych z 10000 kobiet z branży technologicznej w różnych strefach czasowych - od San Francisco do Nowe Delhi
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Ponad 50 wystąpień prelegentów z całego świata 30 rozmów technicznych 60 warsztatów z technologii i umiejętności miękkich Ponad 200 sesji mentoringowych Połączenia zdalne Tłumaczenia symultaniczne Streaming na kanałach SM oraz platformie
  • OPIS REALIZACJI Wydarzenie odbywało się w dwóch studiach: główne z ekranem LED oraz greenbox plus dodatkowo wirtualne spotkania na platformie.

PROJEKT: WOMEN IN TECH

Projekt: L’Oreal Professionnel

  • NAZWA PROJEKTU Pokaz LOOK&LEARN French Blond to spotkania z Artystami marki L’Oréal Professional mające na celu zaprezentowanie najnowszych trendów French Blond.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Założeniem było przeniesienie uczestnika online na Lazurowe Wybrzeże, gdzie zainspirują go włosy malowane słońcem. Rozpoczęliśmy od piaszczystej plaży w Saint Tropez. Drugiego dnia przesiedliśmy się na jacht w Monte Carlo, a trzeciego zakończyliśmy na czerwonym dywanie w Cannes.
  • OPIS REALIZACJI Kran kamerowy, ekran LED o wym. 11x4 m, ekran diodowy na podłodze o wym. 4x3m i wybieg 12 m. kw. wyłożony 700 kilogramów piasku, z którego została usypana plaża. Do realizacji użyliśmy kamer pełno klatkowych 4 sztuki sony fx9 wraz z optykami Sony g-master 70-200 mm , 16-35mm, 24-70 mm f2.8, 2 systemów bezprzewodowego video, stołu Black magic studio, intercomu bezprzewodowy altair oraz monitorów Liliput. Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED.

PROJEKT: KONGRES 590

  • KLIENT KONGRES 590
  • NAZWA PROJEKTU Forum 590 to cykl spotkań eksperckich, organizowanych w gronie przedstawicieli administracji publicznej, przedsiębiorców oraz instytucji finansowych, poświęconych tematom istotnym dla polskiej gospodarki.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Wydarzenie podzielone jest na trzy panele dyskusyjne (do 10 prelegentów równocześnie na scenie). Ilość debatujących rzutuje na wybór dużego studia (330 m kw, 7 m wysokość), z panoramicznym ekranem LED (o wymiarach 11x 4 m) i sceną (66 m kw) pokrytą czarnym hipsem. Z uwagi na udział przedstawicieli rządu priorytetem było zapewnienie bezpieczeństwa i procedur, w tym zasad związanych z covid.
  • OPIS REALIZACJI Z uwagi na liczne grono panelistów realizacja na 5 kamer wraz z optykami Sony g-master 70-200 mm , 16-35mm, 24-70 mm f2.8, 2 systemów bezprzewodowych video, stołu Black magic studio, intercomu bezprzewodowego oraz monitorów Liliput. Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED. Część panelistów połączonych zdalnie z różnych części świata: Chiny, Indie czy Afryka.

PROJEKT: KONGRES 590

PROJEKT: EWA Networking Online Event 2021

  • KLIENT EIT Food
  • NAZWA PROJEKTU EWA Networking Online Event Wygrany przetarg Konferencji podsumowującej roczny projekt EIT Food zorganizowany dla kobiet z branży Agro. Całodniowa konferencja otwarta i warsztaty networkingowe dla dedykowanej i wyselekcjonowanej grupy. Cały event w języku angielskim.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Przygotowanie graficzne projektu – koncepcja i realizacja, stworzenie LP na potrzeby projektu, stream na dedykowaną platformę z pokojami networkingowowymi, prowadzenie kampanii marketingowej w Social Mediach i w ramach Google Ads;
  • OPIS REALIZACJI Wydarzenie realizowane w studio z diodą (ekran led) na platformę stworzoną dla celów wydarzenia. Całość podzielona na 2 części – networkingową z pokojami warsztatowymi online dla uczestniczek programu oraz otwartą z dwiema konferencjami dostępnymi dla wszystkich widzów;
  • CEL (KPI) zdobycie nowych partnerów biznesowych dla Klienta i osiągnięcie sumy 300 rejestracji na część konferencyjną;

Green

PROJEKT: WIB

  • NAZWA PROJEKTU Kongres Edukacji Finansowej i Przedsiębiorczości
  • OPIS ZAŁOŻEŃ 15 prelegentów w studio 10 prelegentów zdalnie Konferencja prasowa z prowadzącym w studio i 6 prelegentami zdalnymi Podział na ścieżki Streaming na kanałach SM oraz platformie
  • OPIS REALIZACJI Studio greenbox główne, dodatkowe ścieżki w dwóch studiach

PROJEKT: DZIEŃ OTYŁOŚCI

  • KLIENT MSL
  • NAZWA PROJEKTU Światowy Dzień Otyłości Debata z udziałem 3 osób w studio i 5 osób zdalnie Streamin na platformie Sesja Q&A
  • OPIS REALIZACJI Studio green Trzy kamery Łączenia zdalne z prelegentami

PROJEKT: DZIEŃ OTYŁOŚCI

PROJEKT: Autoglass

  • NAZWA PROJEKTU Nowe technologie szyby samochodowe Webinar skierowany do Klientów i partnerów firmy – firm ubezpieczeniowych czy agencji motoryzacyjnych oraz zagranicznych jednostek firmy w innych krajach. Dedykowane studio wirtualne z logotypami i 4 językami.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Edycja studia wirtualnego, 4 ścieżki dźwiękowe, połączenia zdalne z zagranicy (Belgia i Szkocja) oraz stream na platformę Klienta z moderowanym czatem.
  • OPIS REALIZACJI Wydarzenie realizowane w studio green w 4 językach – polskim, angielskim, niemieckim i francuskim na 4 studia. Stream live na cztery pokoje Klienta każdy z czatem – pytania na żywo tłumaczone i live sesja Q&A.

green AR [augmented reality]

PROJEKT: Agencja reklamowa

  • KLIENT Agencja reklamowa dla dużego Klienta z rynku farmaceutycznego
  • NAZWA PROJEKTU Projekt miał na celu rozpowszechnianie wiedzy na temat szerzącego się w skali światowej problemu jakim jest nadwaga, zarówno wśród dorosłych jak i dzieci, edukują i nagłaśniając przekaz różne osoby odnośnie wspomagania pacjentów oraz ich leczenia.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Z uwagi na pandemię i ograniczenia w transporcie, założeniem było połączenie pełnych sylwetek prelegentów fizycznie występujących w różnych krajach (Polska, Grecja i Węgry) w studiach greenscreen w przestrzeni jednego, wspólnego wirtualnego studia (tak aby odbiorca widział prelegentów ze sobą swobodnie rozmawiających i odniósł wrażenie, że wszyscy są razem, w ramach jednego studia). Klientowi zależało na dynamice ujęć i najazdach wirtualnych kamer, by odzwierciedlić jakość telewizyjną.
  • OPIS REALIZACJI Realizacja w środowisku AR. Projekt studia wirtualnego nawiązującego bezpośrednio do identyfikacji wizualnej wydarzenia. Wyświetlane slajdy AR w prezentacjach prelegentów. Zapewnienia siedmiu dwuosobowych budek do tłumaczenia symultanicznego. Realizacja dźwięku oraz transmisje na żywo w 7 wersjach językowych uzgodnionych z Klientem. Wysłaliśmy naszą ekipę realizacyjną transportem drogowym bądź powietrznym do wskazanych lokalizacji. Ich zadaniem była koordynacja zadań na miejscu z obsługą lokalnego studia grenscreen, skonfigurowanie oraz profesjonalna realizacja telemostu (wizja i fonia w obu kierunkach), tak by została zapewniona swobodna rozmowa między państwami. Liczne połączenia zdalne.

PROJEKT: JUNGHEINRICH

  • KLIENT JUNGHEINRICH
  • NAZWA PROJEKTU Dzień Otwarty JH miał na celu zaprezentowanie w ciekawy, zapadający w pamięć sposób nowości produktowych.
  • OPIS ZAŁOŻEŃ Pierwsze spotkanie online Klienta miało na celu wykorzystanie zalet AR w związku pandemią i izolacja społeczną. Stąd też została zaproponowana realizacja z wykorzystaniem AR (rozszerzonej rzeczywistości). Założeniem realizacji było odzwierciedlenie magazynu w formie 3D, aby móc zaprosić do wnętrza uczestników spotkania. Zamierzeniem było zaskoczenie uczestnika możliwościami eventu online, aby realizacja zapadła głęboko w pamięć i wyróżniła się na tle konkurencji.
  • OPIS REALIZACJI Zaprojektowanie od podstaw magazynu wirtualnego na podobieństwo magazynu fizycznego klienta z zachowaniem szczegółów towarowych i przestrzeni. Pełna oprawa graficzna pozwalająca na płynne przejścia między grafikami a studiem wirtualnym. Realizacja przy użyciu wirtualnych kamer, dynamicznych ujęć, dojazdów i połączeń zdalnych.

PROJEKT: JUNGHEINRICH

#NieOdwołujeDigitalizuje