NAZWA PROJEKTU
Kongres Ogólnopolskiej sieci Edukacyjnej, skierowany do branży edukacyjnej, głównie do dyrektorów, nauczycieli i TRS.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Wydarzenie tłumaczone na język migowy z podziałem na 3 ścieżki. Dobrana platforma umożliwiała interakcje z uczestnikami poprzez ankiety, chat i quizy, a na zakończenie pobranie certyfikatu uczestnictwa.
OPIS REALIZACJI
Wydarzenie realizowane w dużym studio z ekranem diodowym (ekran LED) z wykorzystaniem 3 kamer oraz ramienia kamerowego, dodatkowo 2 studia mniejsze przeznaczone na ścieżki tematyczne
PROJEKT: WOMEN IN TECH
NAZWA PROJEKTU
Perspektywy Women in Tech Spektakularne spotkanie online gości specjalnych z 10000 kobiet z branży technologicznej w różnych strefach czasowych - od San Francisco do Nowe Delhi
OPIS ZAŁOŻEŃ
Ponad 50 wystąpień prelegentów z całego świata 30 rozmów technicznych 60 warsztatów z technologii i umiejętności miękkich Ponad 200 sesji mentoringowych Połączenia zdalne Tłumaczenia symultaniczne Streaming na kanałach SM oraz platformie
OPIS REALIZACJI
Wydarzenie odbywało się w dwóch studiach: główne z ekranem LED oraz greenbox plus dodatkowo wirtualne spotkania na platformie.
PROJEKT: WOMEN IN TECH
Projekt: L’Oreal Professionnel
NAZWA PROJEKTU
Pokaz LOOK&LEARN French Blond to spotkania z Artystami marki L’Oréal Professional mające na celu zaprezentowanie najnowszych trendów French Blond.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Założeniem było przeniesienie uczestnika online na Lazurowe Wybrzeże, gdzie zainspirują go włosy malowane słońcem. Rozpoczęliśmy od piaszczystej plaży w Saint Tropez. Drugiego dnia przesiedliśmy się na jacht w Monte Carlo, a trzeciego zakończyliśmy na czerwonym dywanie w Cannes.
OPIS REALIZACJI
Kran kamerowy, ekran LED o wym. 11x4 m, ekran diodowy na podłodze o wym. 4x3m i wybieg 12 m. kw. wyłożony 700 kilogramów piasku, z którego została usypana plaża. Do realizacji użyliśmy kamer pełno klatkowych 4 sztuki sony fx9 wraz z optykami Sony g-master 70-200 mm , 16-35mm, 24-70 mm f2.8, 2 systemów bezprzewodowego video, stołu Black magic studio, intercomu bezprzewodowy altair oraz monitorów Liliput. Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED.
NAZWA PROJEKTU
Forum 590 to cykl spotkań eksperckich, organizowanych w gronie przedstawicieli administracji publicznej, przedsiębiorców oraz instytucji finansowych, poświęconych tematom istotnym dla polskiej gospodarki.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Wydarzenie podzielone jest na trzy panele dyskusyjne (do 10 prelegentów równocześnie na scenie). Ilość debatujących rzutuje na wybór dużego studia (330 m kw, 7 m wysokość), z panoramicznym ekranem LED (o wymiarach 11x 4 m) i sceną (66 m kw) pokrytą czarnym hipsem. Z uwagi na udział przedstawicieli rządu priorytetem było zapewnienie bezpieczeństwa i procedur, w tym zasad związanych z covid.
OPIS REALIZACJI
Z uwagi na liczne grono panelistów realizacja na 5 kamer wraz z optykami Sony g-master 70-200 mm , 16-35mm, 24-70 mm f2.8, 2 systemów bezprzewodowych video, stołu Black magic studio, intercomu bezprzewodowego oraz monitorów Liliput. Do oświetlenia studia wykorzystane zostały m.in. lampy: ClayPaky Scenius Profile, Claypaky Mythos, Robe Robin 600 LED Wash oraz Stairville Show Bar TriLED. Część panelistów połączonych zdalnie z różnych części świata: Chiny, Indie czy Afryka.
PROJEKT: KONGRES 590
PROJEKT: EWA Networking Online Event 2021
KLIENT
EIT Food
NAZWA PROJEKTU
EWA Networking Online Event Wygrany przetarg Konferencji podsumowującej roczny projekt EIT Food zorganizowany dla kobiet z branży Agro. Całodniowa konferencja otwarta i warsztaty networkingowe dla dedykowanej i wyselekcjonowanej grupy. Cały event w języku angielskim.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Przygotowanie graficzne projektu – koncepcja i realizacja, stworzenie LP na potrzeby projektu, stream na dedykowaną platformę z pokojami networkingowowymi, prowadzenie kampanii marketingowej w Social Mediach i w ramach Google Ads;
OPIS REALIZACJI
Wydarzenie realizowane w studio z diodą (ekran led) na platformę stworzoną dla celów wydarzenia. Całość podzielona na 2 części – networkingową z pokojami warsztatowymi online dla uczestniczek programu oraz otwartą z dwiema konferencjami dostępnymi dla wszystkich widzów;
CEL (KPI)
zdobycie nowych partnerów biznesowych dla Klienta i osiągnięcie sumy 300 rejestracji na część konferencyjną;
NAZWA PROJEKTU
Kongres Edukacji Finansowej i Przedsiębiorczości
OPIS ZAŁOŻEŃ
15 prelegentów w studio 10 prelegentów zdalnie Konferencja prasowa z prowadzącym w studio i 6 prelegentami zdalnymi Podział na ścieżki Streaming na kanałach SM oraz platformie
OPIS REALIZACJI
Studio greenbox główne, dodatkowe ścieżki w dwóch studiach
PROJEKT: DZIEŃ OTYŁOŚCI
KLIENT
MSL
NAZWA PROJEKTU
Światowy Dzień Otyłości Debata z udziałem 3 osób w studio i 5 osób zdalnie Streamin na platformie Sesja Q&A
OPIS REALIZACJI
Studio green Trzy kamery Łączenia zdalne z prelegentami
NAZWA PROJEKTU
Nowe technologie szyby samochodowe Webinar skierowany do Klientów i partnerów firmy – firm ubezpieczeniowych czy agencji motoryzacyjnych oraz zagranicznych jednostek firmy w innych krajach. Dedykowane studio wirtualne z logotypami i 4 językami.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Edycja studia wirtualnego, 4 ścieżki dźwiękowe, połączenia zdalne z zagranicy (Belgia i Szkocja) oraz stream na platformę Klienta z moderowanym czatem.
OPIS REALIZACJI
Wydarzenie realizowane w studio green w 4 językach – polskim, angielskim, niemieckim i francuskim na 4 studia. Stream live na cztery pokoje Klienta każdy z czatem – pytania na żywo tłumaczone i live sesja Q&A.
green AR [augmented reality]
PROJEKT: Agencja reklamowa
KLIENT
Agencja reklamowa dla dużego Klienta z rynku farmaceutycznego
NAZWA PROJEKTU
Projekt miał na celu rozpowszechnianie wiedzy na temat szerzącego się w skali światowej problemu jakim jest nadwaga, zarówno wśród dorosłych jak i dzieci, edukują i nagłaśniając przekaz różne osoby odnośnie wspomagania pacjentów oraz ich leczenia.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Z uwagi na pandemię i ograniczenia w transporcie, założeniem było połączenie pełnych sylwetek prelegentów fizycznie występujących w różnych krajach (Polska, Grecja i Węgry) w studiach greenscreen w przestrzeni jednego, wspólnego wirtualnego studia (tak aby odbiorca widział prelegentów ze sobą swobodnie rozmawiających i odniósł wrażenie, że wszyscy są razem, w ramach jednego studia). Klientowi zależało na dynamice ujęć i najazdach wirtualnych kamer, by odzwierciedlić jakość telewizyjną.
OPIS REALIZACJI
Realizacja w środowisku AR. Projekt studia wirtualnego nawiązującego bezpośrednio do identyfikacji wizualnej wydarzenia. Wyświetlane slajdy AR w prezentacjach prelegentów. Zapewnienia siedmiu dwuosobowych budek do tłumaczenia symultanicznego. Realizacja dźwięku oraz transmisje na żywo w 7 wersjach językowych uzgodnionych z Klientem. Wysłaliśmy naszą ekipę realizacyjną transportem drogowym bądź powietrznym do wskazanych lokalizacji. Ich zadaniem była koordynacja zadań na miejscu z obsługą lokalnego studia grenscreen, skonfigurowanie oraz profesjonalna realizacja telemostu (wizja i fonia w obu kierunkach), tak by została zapewniona swobodna rozmowa między państwami. Liczne połączenia zdalne.
PROJEKT: JUNGHEINRICH
KLIENT
JUNGHEINRICH
NAZWA PROJEKTU
Dzień Otwarty JH miał na celu zaprezentowanie w ciekawy, zapadający w pamięć sposób nowości produktowych.
OPIS ZAŁOŻEŃ
Pierwsze spotkanie online Klienta miało na celu wykorzystanie zalet AR w związku pandemią i izolacja społeczną. Stąd też została zaproponowana realizacja z wykorzystaniem AR (rozszerzonej rzeczywistości). Założeniem realizacji było odzwierciedlenie magazynu w formie 3D, aby móc zaprosić do wnętrza uczestników spotkania. Zamierzeniem było zaskoczenie uczestnika możliwościami eventu online, aby realizacja zapadła głęboko w pamięć i wyróżniła się na tle konkurencji.
OPIS REALIZACJI
Zaprojektowanie od podstaw magazynu wirtualnego na podobieństwo magazynu fizycznego klienta z zachowaniem szczegółów towarowych i przestrzeni. Pełna oprawa graficzna pozwalająca na płynne przejścia między grafikami a studiem wirtualnym. Realizacja przy użyciu wirtualnych kamer, dynamicznych ujęć, dojazdów i połączeń zdalnych.